Ett tips...

Sommaren börjar som sagt närma sig och många utav oss drömmer att ha fina och fräsch naglar med somriga färger. Nu till mitt problem som jag vet att jag inte är ensam om. Mina naglar är tunna och skör, de delar på sig lätt och så fort de har blivit sådär snygga som man vill ha dem så bryts nageln. Usch jag tycker inte alls det är kul. Det är lite så att jag skäms för att visa mina små och tråkiga naglar.

Efter att ha provat många olika tips som jag har läst om gick jag med stora steg in på Kicks, berättade mitt lilla dilemma och bad om tips och råd hur jag skulle göra. Hon rekomenderade att jag skulle prova Depend - Exklusive triple Kit. Varje kväll ska jag smörja in mina nagelband med nagelolja och sen massera med nagelbandscreme. Var 14;de dag ska jag använda en nagelpeeling. Efter 5 dagar kan jag redan se en viss skillnad på mina naglar. De ser mycket fräschare och friskare ut och jag bara längtar efter att få måla dem i härliga pastelfärger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0