Trötthet men...

Jag ogillar verkligen de dagarna då man känner sig allmännt trött och hängig. Man känner efter för mycket och upptäcker hur ont i kroppen man har. Idag är en sådan dag. Jag hade gärna bara legat nerbäddad och tittat på film hela dagen men jag är glad att jag vinner den kampen och tar tag i dagen och gör något utav den i stället.

 

Nu när jag sitter och kopplar av i soffan är jag väldigt glad över det jag har fått gjort idag. Har kanske inte fått gjort allt som jag hae tänkte mig men det kommer ju en dag imorn med.

Passade på att köra hem till mamma och pappa för att plantera om våra smultron som nu äntligen har tagit plats på vår balkong. Samtidigt så fick jag lite ny energi och bus med Skrållan. Så fint att vara hemma i trädgården när allt blommar och pappa har fixat både trädgården och altanen. Jag är glad över att vi äntligen har en balkong så vi kan sitta där ute under varma sommar kvällar och läsa eller spela yatzy.

Syrenbusken hemma hos föräldrarna är bara så fin speciellt

när man se de vita blommorna bakom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0