Envisa hosta

Det är aldrig kul att var sjuk men några gånger per år är helt oki. Att man knappt hinner bli av med det ena viruset förrän man får ett annat är INTE oki!
Det var inte alls länge sedan jag låg helt utslagen på soffan med feberfrossa och värk i hela kroppen. Denna gången är det inte så illa men jag har fått en hemsk hosta som är väldigt intensiv och när den var som värst fick jag sitta ute på balkongen för att få luft.

Jag vill kunna träna och röra på mig utan att bli helt slut eller vakna upp dagen efter med värk i hela kroppen. Ska detta hålla på länge till får jag nog ta ett allvarligt prata med läkarna för så här kan jag ju inte hålla på. Man blir ju helt slö i kroppen även när man är frisk som att man knappt hinner återhämta sig innan man blir liggandes igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0