Resedagboken - Förberedelser

Fick ett mail innan ikväll från Resedagboken (där jag har sparat några utav min resor) att de skulle stänga ner sidan. Kändes lite sådär som att jag har skrivit om min tid i Düsseldorf där som tur är kunde jag ladda ner hela min dagbok samt alla bilder. Var ett tag sen jag läste dagboken och det är alltid kul att blicka tillbaka och minnas min tid där.
Tänkte att det kunde vara lite roligt att lägga upp mina dagsboksinlägg på bloggen.

12 mar 2008 - Klippan, Sverige

Biljett bokad

Hej

Så ja nu är biljetten bokad och jag åker ner den förste. SKulle ha åkte den siste men, fanns inga biljetter då. I allafall är allt klart nu med familjen. Birgitta (barnens mamma) skickade över lite info om barnen. Fick även bilder på Max, Oliver och Oskar. Så söta... !! Hon skickade även med en länk till den by jag ska bo i [http://www.langenfeld.de]Langenfeld ligger mellan Düsseldorf och Köln om jag förstod det rätt.
Har ju lite att göra här hemma innan jag åker.
Sen ska man börja packa med fast väntar ett tag till med det men, ska inte packa för mycket denna gången. Blir svårt ska ju inte vara borta 2 veckor direkt.
Någon som har några tips??
Vill ju ha med så mycket fast går ju inte får ta bort lite men, vad?

Jaja det löser sig.

Har iaf inhandlat lite nya kläder till resan eller det var ju behövligt. Det får iaf bli den stora resväskan...


Parents kommenterade onsdag 2 april 2008

Tack för SM:et. Vädret verkar vara det samma som hemma. Allt är bra hemma förutom den saknade våren. Kram från Sabelgatan med vove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0