Plötsligt händer det

Tänka sig att jag vann! Jag vann en tävling där jag bara chansade på de flesta svaren. Hur är detta möjligt? Jag blev så chockad att jag glömde helt bort att fråga hur många rätt jag fick. Jag fick välja men 3 olika priser/ alternativ. Antingen om jag vill ha en värdecheck på 1000:- på 2 av deras kryssningar eller 500:- från apollo. Tänkte lite smart och tog 500:- från Apollo då jag antagligen inte kommer att åka på någon kryssning inom det närmaste året så kändes det bättre att ta från Apollo. Värdecheckarna gällde bara i 1 år och har inte haft tanken på någon kryssning utan vi har mest kollar på charter resor.
Ett smart val tycker jag annars så blir det ju att jag slänger 1000:- direkt i sjön och det känns lite trist när jag nu äntligen har vunnit något så ska jag väll få användning för det med.


Jag kan fortfarande inte förstå hur jag lyckades men känslan som uppstod när jag fick samtalet var obeskrivlig. Jag som inte ens vinner en ny lott på bingolotto!
Min tur har kanske kommit tillbaka och jag har mycket att se fram emot 2012. Jag hoppas verkligen detta är mitt år och att jag får uppleva flera sådan härliga ögonblick och känslor detta året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0