Ett hjälte dyk

Ännu en dag börjar gå mot slut. Imorn sparkar vi igång en ny dag som är fylld med överraskningar. Tror knappast att den blir lika knasig som dagen har varit men. tror att det kommer bli en härlig onsdag med bus, mys och fotboll.

För övrigt har jag lärt mig att kolla alltid i påsarna innan du slänger ner dem i en Emanus continer man vet aldrig vad sambon kan ha lagt ner i påsen. Visst låg den i rätt påse när det gäller sortering men jag var inte riktigt redo att skicka iväg min fina plånbok med allt innehåll. Som tur är kom min snygga hjälte till hands och dök ner i containern för att fiska upp min plånbok. Jag menar verkligen dök. Har tyvärr inget bildbevis men ni får lita på mig att det såg väldigt roligt ut.
Jag kan inte lägg all skuld på honom utan det var jag som slängde ner påsen i containerna men hur skulle jag kunna veta att han hade lagt min plånbok där.

Haha en riktig knas dag. Nu ska jag bädda ner mig så jag inte somnar på soffan med datorn i knäet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0