En ära att vara moster

Jag känner mig så lyckligt lottad över att
få ha 3 otroligt fina syskonbarn.

Att få vara moster till 3 underbara och härliga syskonbarn är något jag är väldigt stolt över. Jag älskar att få skryta och berätta hur fina och duktiga de är och vilka framsteg de gör i livet. Trots att de bor så långt bort försöker jag träffa och spendera all tid jag kan med mina små charmtroll.


Att få vara moster/faster är en otrolig känsla som är svår att beskriva. Den kärleken föräldrar känner för sina barn är väldigt speciellt men även känslan av att få vara moster/faster är en otrolig känsla. Att få se sina syskonbarn utvecklas och ta de stora kliven ut i världen är helt otroligt.

Att få vara moster till 3 härliga barn är en betydelsefull roll som jag mer än gärna tar åt mig. Finnas där för dem och ge dem tips och berätta om livet är en uppgift som jag värdesätter stort. Att få höra hur stora A springa omkring med sina små fötter och lyssna på hennes sånger får hela mig att le eller tvillingarnas små leende eller hur de pratar är något helt fantastisk. 

Jag hoppas att jag kommer betyda lika mycket för mina 3 charmtroll som min moster gör för mig. Jag vill att de ska veta att jag finns där för dem alltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0