Inspiration

Vilken inspiration man får av att titta på alla inredningsprogram och läsa olika bloggar. Har fått massa nya och häftiga idéer på hur vi kan göra här hemma.
Som att jag och M gillar olika stilar får jag komprimissa och lyssna på vad han vill och hur han tycker vi ska ha det.

Jag tror att vi är helt överens om hur hallen ska se ut och det kommer att bli riktigt bra där. Längtar bara till jag får sätta penseln i målarburken och börja. Ska bli kul att se hur resultatet blir så jag kan lägga upp det här på bloggen och visa er läsare hur det blev.

Även köket har vi ritat upp och är nästan helt klara på hur vi vill ha det. Det är bara pengarna som ska fram innan vi kan börja med det. Jag hoppas verkligen att vi får råd att renovera köket för att det är väldigt dåligt planerat och vi sitter aldrig där inne och äter. Vi kan sitta där men känns inte så där jätte roligt att sitta där.
Köket är ändå en plats där man spenderar mycket tid i och då är det viktigt att man trivs. Kommer bli mycket roligare att laga mat, baka och vara där om vi får en bättre planlösning.

Sen i vårt vardagsrum har jag en del planer som kanske är lite vågade men jag tror att det kommer bli riktigt bra när det blir klart. Vad jag har för planer tänker jag hålla lite för mig själv. Självklart ska jag ta och berätta mina idéer för M men de får nog stanna mellan oss.

Åh vad det kommer bli fint hos oss när allt är färdigt! När och hur länge det tar att få vårt hem så fint som vi vill ha det återstår att se men man kan ju alltid drömma. Det får ta den tiden det tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0