Lite smått och gott kvar

Upptäckte att jag inte hade bloggat sen i fredags morse. Tiden bara försvinner när man har roligt eller så är det kanske så illa att det inte händer så mycket speciellt i mitt liv just nu. Ja, anledningarna till min dåliga uppdatering är många men jag tänker inte sitta här och komma på en massa dåliga ursäkter.

Det är många som frågar och undrar varför jag inte har lagt upp bilder från vår semester på Korfu eller på vårt sovrum.
Att det inte har kommit upp så många bilder från Korfu beror så enkelt som att jag har inte har gått igenom alla bilderna ännu. Vi tog över 230 bilder så där finns ju en del bilder som jag kommer att lägga upp här lite då och då.

Bilder från vårt nya och fina sovrum kommer jag att visa här inom en snar framtid. Vi har dock lite smått kvar innan jag vill lägga upp bilderna här. Vi är väldigt nöjda med resultatet och trivs super i vårt nya och härliga sovrum
.
Tv-rummet, kök och hall har vi inte fått iordning riktigt ännu eller rättare sakt så känns det som om det fattas något i de rummen men, när jag känner att det känns bra så lovar jag att även lägga upp bilder från de rummen.

Nu ska jag gör mig iordning och fixa lite här hemma innan det bär av på kalas hemma hos mamma och pappa. Vi har mycket att fira idag och det ska bli så gott med tacos och ananas paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0