Övervinner orken

Som person är jag väldigt bestämd och har jag bestämt mig för en sak så är det som gäller. Problemet är (vilket jag inte får ihop) att jag ibland är sjukt omotiverad till det jag har bestämt mig för. Viljan finns där men orken har försvunnit och det tar mycket längre tid för mig att nå det jag strävar efter.

 

Det var en väldigt bestämd och motiverad Linda som i förmiddags tog sig i kragen och åkte till gymmet. Tog inte så långt tid innan jag hade fått upp flåset och svetten rann. Körde ett träningspass på 40 minuter. Kände som att det räckte nu i början då det var ett antal månader sen sist jag var och tränade.

Vilken härlig känsla det var att äntligen få igång kroppen och flåset igen. Nu siktar jag mot nya mål och nya utmaningar när det gäller min träning och hälsa. Jag hoppas verkligen att jag vinner över orken och tar tag i mitt liv igen.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0