Dagens göremål

Frusen, kall och trött är nog en bra beskrivning på dagens humör. Filmväder, invirad i filten och en kopp varmt te hade gjort denna dagen fulländad men, fast man går hemma och inte har något arbete att gå till så finns det ändå saker som måste göras. Arbeten ska sökas, ansökningar ska skrivas och skickas sen finns det så klart en hel del annat som ska göras.

 

Känner mig väldigt ambitiös men ändå inte tillräckligt. Har varit ute och visat upp mig, skickat ansökningar till olika företag och bolag samt att jag fixa med mina ansökningar och CV. Jag hoppas innerligt att detta ger något snart för jag börjar bli trött på att aldrik kunna handla eller göra saker som man har lust med.

Längtar tillbaka till det klar blåa vattnet, fiskarna som nafsa mig i fötterna,

den härliga värmen och den goda maten.

Korfu 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0