"Call me Bulltant"

"Är en mjölig sambo som fördriver sin lediga tid med att baka och pyssla i köket.
Bjuder gärna mina nära och kära på nybakad fika."

Detta är kanske så här jag ska inleda mina arbets ansökningar. För nybakad fika lockar väll alla arbetsgivare eller?
Min ansökan blir ju lite mer egen och gör det lättare för arbetsgivare att komma ihåg mig.

Tror bestämt att jag ska prova skicka någon ansökning med dessa ord i. Förhoppningsvis lägger arbetsgivare märke till mig och kallar mig till en intervju.
Ja, det sägs ju att alla knep är bra utan dem dåliga. Så vem säger att detta inte skulle fungera. Försöka skadar ju inte.


Min sambo måste tycka att jag är världens bästa och underbaraste sambo som finns. Inte för att han äter allt jag bakar men han äter iaf mina kanelbullar och just nu har nästan 100 kanelbullar i frysen. Tror att jag får baka något annat med men som vad? Kanske ska ge mig på att baka mer bröd och kanske göra piroger. Åh vad omtyckt jag kommer att bli.

Imorn fyller min älskade sambo år och då ska det bjudas på 2 olika sorters tacopaj. Det ska bli spännande och se hur dem blir och om de är så goda som de ser ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0