Shop to you drop - or not

För ett antal år sedan besökte jag och en kompis från Halmstad Lager 157 i Gällstad utanför Borås. Det var ett riktigt paradis för min garderob. Då blev det ganska mycket baskläder men, även lite annat smått och gott.

Nu har Lager 157 öppnat i Höganäs och igår tog vi en liten utflykt dit. Hade inte tänkt att handla så mycket men någon tröja och kanske ett par byxor. Tyvärr hinner jag knappt komma innanför dörrarna innan jag blir riktigt besviken. Jag visste att det var mindre än det i Gällstad men, de kunde iaf ha lite mer smycken eller rättare sagt där var inga smycken alls. De hade inga roliga solglasögon eller klänningar heller.
Det blev iaf en grå ziptröja, en randig tröja och 2 par leggings.

Nästa gång får det nog bli en roadtrip upp till Gällstad. Lite mer pengar och mycket mer shopping men, först en nya och mycket STÖRRE garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0