fynda på blocket

Åhh vad mycket fint man kan hitta på Blocket.se!!

Har var och varannan dag kollat in blocket.se. Man kan hitta väldigt fina och begagnade saker där inne. Just nu sitter jag och kollar heminredning och möbler. Att man kan hitta något som är i nyskick för en billig peng är rena drömmen både för plånboken och en själv. När en ny soffa ska inhandlas får det först och främst bli en där ifrån tror jag.

För övrigt springer jag fortfarande runt med gips på vänster armen och det börjar bli väldigt tröttsamt. Väntar som en galning på tid från avgipsning. Är ganska svårt att göra allt med en hand eller arm. Bara att skriva detta inlägg har tagit en evighet. Nu ska jag försöka få på mig lite kläder och sen iväg till Åstorp och Söta Vanja.

Ha en härlig dag i solen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0