Inrednings inspirition

Måndag och en helt orörd vecka framför mig.

Borde ägna all tid idag åt studier men, istället sitter jag och drömmer mig bort. Att det ska vara så svårt att slita sig från internet och all den inspirition som den ger mig idag. Börjar tröttna på dessa drömmar. Jag vill ju hellre se dem på riktigt och ändra det som inte blir bra.

Ska försöka slita mig från datorn ett tag nu. Ta på mig en filt och rikta lite tid till tenta plugget. Har lite annat som med ska göras när det gäller skol idag. Så dagen kommer gå till studierna. Vilket betyder att det inte kommer hända så mycket annat roligt idag.

En sådan här steg vill jag ha i mitt sovrum.
Perfekt att hänga kläder på och varför inte
en och en annan väska.


Bild lånad från Åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0