drömmar att förverkliga

Åhh sitter och dagdrömmer så här på en måndag kväll.
Och härligt är det.

Någon gång i mitt långa och galna liv vill jag ha en stor walk in closet. En walk in closet som är fylld med kläder, skor, väskor, accersoarer, en stor helkropps spegel och en varm och mysig atmosfär. Få gå in och sätta sig och bara titta och beundra allt fint som finns där inne. Åhh jag hoppas verkligen att denna dröm kommer att bli verklighet.
Känna att man har råd att köpa den där snygga klänningen utan att få dåligt samvete efteråt eller de där snygga skorna som bara skriker ditt namn.

Åhh så fint!!

Detta med kläder är konstigt. Min kära sambo undrar ofta varför jag hela tiden tjatar om nya kläder och mitt svar är som alltid och kommer alltid vara
-För att jag inte har några!
Han skakar på huvudet, hånskrattar lite lätt och säger:
-Älskling, du har ju en hel garderob med bara kläder och du får inte plats med mer.
Enligt honom har jag hur mycket kläder som helst att det räcker men, enligt mig har jag inget för att jag har tröttnat på det jag har och vill mer än gärna ha något nytt, fräsht och snyggt att hänga in i garderoben.
Man kan aldrig ha för mycket kläder eller skor. Det är en tjejs värld! Precis som killar gillar teknik och fart.

Känner mig en aning krasslig så ska göra det sista pluggandet nu och sen krypa ner under ett varmt täcke.

Sov gott <3 // Kärlek Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0