Pust...

Ännu ett skolarbete som jag kan stryk från listan. Känns skönt att listan börjar krymp och jag börjar hinna ikapp det jag ligger efter.

Trodde jag! Idag fick reda på att jag har 2 kurser som jag ska ha betyg i som jag inte ens har börjat med. Kan dock säga att jag har frågat och tjatat om detta hela våren men, de har inte sagt så mycket. Idag kom min lärare och sa vad jag hade kvar att göra innan vi slutar. Tjena säger jag! Vi har lite mer än 2 veckor kvar i skolan och helt plötsligt fick jag 2 kurser till och ännu flera uppgifter att göra. Hur ska jag hinna med allt detta nu? Känner mig riktigt stressad och ser två veckor mer enbart massa plugg. Inget annat än plugg på schemat.

Skolarbete:
  • Projekt och företagande (inlämning och redovisning)
  • Småföretagande (tenta)
  • Turism (inlämning)
  • Analys om praktik (inlämning)
  • Reflektioner om Ullared (inlämning)
  • Försäljning och Service (första tentan)
  • Marknadsför turism (tenta)

Jag har säkert missat något men som ni ser så har jag en del framför mig. Så bästa jag sätter igång nu. Puh!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0