En läcker flodhäst?

Time to shape up!

Börjar få lite smått panik och ångest inför en sommar på stranden. Jag har haft väldigt mycket i skolan och har därför inte hunnit ta tag i träningen som jag borde. Usch vilken ångest jag har och usch vad jag mår dåligt när jag ser mig själv i spegeln. Jag känner mig som en stor fet flodhäst och blir ganska deppig över det. Motivationen för träning är nästan helt borta.

Hade behövt bli peppad till träning och någon som motiverar mig att ta mig till gymet. M har också tappat motivationen till sin träning vilket inte gör det enklare för mig. Fast tyvärr är det ju så att skolan går före allt just nu. Måste dock försöka få både träning och skolan att gå hand i hand. Måste sluta skjuta upp allt. Gör jag inte det har jag inte så mycket som ska  vara klart samtidigt heller.

Så vad säger man? Nästa vecka tar vi nya tag och försöker ändra på det så gott det går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0