Pardey with the girl´s

Det var ett evigt snickrande och borrande på den där grannen.
Har grannen inget annat att göra en lördag kväll?

Håret plattat, sminket fixat och naglarna är snart målade. Det är bara kvällens outfit som ska på sen är jag redo för nattens händelser. Funderar dock på om jag ska ha stövletter eller pumps på mig ikväll? Usch vad tufft det är att vara tjej ibland.

Älski är redan på sin förfest medan jag inväntar att få åka till min. Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra kväll och jag är taggad till max. Ska bli riktigt skoj ikväll. Ut på stan med ett gäng tjejer som jag inte har festat med innan (förutom Becks då.)

Jag hoppas att jag kan lägga ut några bilder från kvällen imorn. Nu ska jag måla klart mina naglar, få på mig min outfit och sen bestämma vilka skor jag ska ha på mig ikväll.

Hoppas ni får en underbar lördag min kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0