Springtime

Frusna på en strand,
Flög vi med drakar medans
tiden flöt iland.
Har börjat längta riktigt mycket efter förmiddagar på trappan med en kopp te hemma hos mina föräldrar. Höra fåglarna kvittra och vår solen som värmer mitt ansikte. Få ta på sig ljusa, somriga och tunnare kläder. Ta långa promenader längs med stranden på kvällen.

Ser fram emot att få hänga in nya och ljusa kläder i min garderob och slippa allt det mörka. Få matcha min outfit med härliga och fina sandaler eller ballerinor. Ta på sig en tunn tunika, jeans shorts och flipflop och cykla ner till utomhus badet eller varför inte åka till stranden.

Ja, vad kan man säga? Denna tjejen börjar bli riktigt trött på denna långa och kalla vintern. Nu vill jag att vi tar stora kliv in mot våren.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag håller med dig helt Linda! Känns som att det är en lång transportsträcka som aldrig tar slut!! jag blir galen! idag var det iaf lite vårväder med sol ute :) alltid ngt! =)

2011-03-22 @ 13:36:50
Postat av: Linda

Det har varit en riktigt härlig dag men trist att det var kalla vindar. Nu kan man kanske börja känna att våren är på väg om inte snön kommer igen

2011-03-22 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0