Lyx frukost

Sitter och funderar på om jag skulle väcka min underbara pojkvän med god och lyxig frukost på sängen men, sen slår det mig att vi har inte så mycket hemma att göra en god frukost på. Det är så typiskt att man aldrig har sånt hemma och han förtjänar verkligen en god frukost. Tyvärr får jag nog väcka honom snart utan den där goda frukost.

Efter gårdagens tvättande och skrapande av färg ska jag föreslå om vi inte ska åka ut på någon rolig utflykt. Hade det varit fint väder så hade det blivit en promenad på stranden men ute är det regn och rusk. Längtar verkligen efter solen och lite värme. Hänga undan alla tjocka kläder och tunga kläder.
Är det bara jag som tycker att denna vinterna har varit ovanligt lång? Jag har hört många som har hittat vårtecken i rabatterna men jag har fortfarande inte sett ett ända.

Nu ska jag sparka igång denna regniga söndagen med en dusch.
Blir nog ingen lugn dag men så mysig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0