vilken sommar

Det väntas en helt otrolig och underbar sommar
tillsammans med världens underbaraste pojkvän!!

Sol, värme och vita sandstränder! Längtar efter att få tillbringa dagarna nere vid Medelhavet tillsammans med min underbara pojkvän. God mat, god dricka och lata dagar på stranden. I slutet av augusti blir det en resa ner till den Grekiska övärlden. Som att vi båda två har varit i Grekland och vi absolut inte ville till något ställe där någon av oss varit inne. Vi vill till en ö där varken jag eller älski har varit innan. Få upptacka en ny plats tillsammans är underbart och roligt. Hitta nya smultronställen och förvirra sig bland öns alla gator.
I augusti ska jag och älski  koppla av på stranden och utforska Mamma Mia ön Skiathos. Ni som har sett filmen vet vad jag pratar om. En mysig romantisk ö tillsammans med min stora kärlek. Som jag längtar!!



Det finns en sak som man tydligen inte får missa när man bor i Sverige. Tillsammans med så många andra turister ska vi trängas uppe på Djurgården i Stockholm för att se Måns Zelmerlöv leda Allsång på Skansen. Har varit några gånger på Skansen men aldrig varit där samtidigt som det har varit Allsång på Skansen. Det ska bli riktigt häftigt att få uppleva detta på plats tillsammans med min älski. Det är inte samma sak att sitta hemma i soffan som det är att få uppleva det på plats.

Älskling och jag ska även hinna med en runda till Liseberg och många flera roliga saker denna sommaren. Det kommer bli en riktigt härlig och toppen sommar som ska spenderas tillsammans med många underbara människor. Jag hoppas jag kan få bus mycket med min älskade systerdotter med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0