Stoppa tiden lite, tack

Mycket som ska hinnas med men
tiden försvinner snabbt!


Oj då är det snart helg igen. Förstår inte riktigt vart dagarna och veckorna tar vägen. Det är knappt så man hinner med allt man ska göra och måste göra.

Lördagen: Bjöd på shopping och en awesome kväll tillsammans med tjejerna. Det var riktigt länge sedan som jag hade så kul och det gör jag gärna om flera gånger. Kanske ska undvika tequilan iaf för mycket teguila men jag hade riktigt kul på förfesten hemma hos Frida. Det blev nya bekantskaper, många skratt tillsammans med 8 härliga tjejer.
Det var en kväll som jag gärna gör om flera gånger om. En kväll att minnas med andra ord

Söndagen: Var riktigt trött på söndagen. Fick inte alls mycket gjort under dagen. På kvällen firades storebror med mumsig mat (pesto fläskfile, paprikasås och ris). Avslutade kvällen med mys i soffan med älski. Blev dock en väldigt tidig kväll och älski fick se klart på filmen själv.

Nu i veckan har det blivit mycket plugg. Har tyvärr haft en hemsk huvudvärk denna veckan så har missat 2 hela dagar i skolan. Vilket jag har dåligt samvete för.


Idag på förmiddagen ska jag förberedda mig inför en liten mini tenta i försäljning och service. Känner på mig att det kommer gå riktigt bra och att jag har kolla på läget. Oroar mig dock för att räkna ut moms med mera. Matematik är inte min starka sida men jag får iaf försöka.

Ikväll blir det en sväng till min underbara och söta vän Linda S. Hon bjuder på inredningsparty från Living and room. De har så fina saker och där finns så mycket som jag vill ha men får hålla lite i pengarna. Det ska bli riktigt mysig kväll tillsammans med söta och underbara vänner. Även söta Anna följer med så det kommer bli en hel del skratt.

Nej, nu får jag avsluta här. Bädda sängen och få i mig lite frukost innan jag ska bege mig in till stan för min lilla mini tenta.

Hoppas ni får en underbar dag trost det trista vädret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0