Vilken torsdag

Trots regn och rusk har jag många underbara människor i min närhet
som lyser upp mina dagar!


Tenta i försäljning & service är nu gjord och det gick ganska bra. Är lite missnöjd över moms delen men som sagt jag och siffror inga bästa kompisar direkt. Det känns skönt att ha den gjord trots att jag måste göra om moms delen.
Nästa vecka är det Turism - natur, kultur och miljö. Funderar på hur jag ska läsa till den tentan då jag inte har någon bok i den kursen vilket min lärare sa att jag inte behövde. Så ja det får bli morgondagens problem.

Nu väntar en kväll hemma hos söta Linda och lite inredningsparty. Ska få på mig lite "bekväma" men snygga kläder innan det är dags att ta sig bort till Linda. Älski har sagt till Anna att hon ska hålla i min plånbok. Vet inte vad han menar med det? För jag brukar väll aldrig handla något eller?

Tar med mig kameran och ett färskt minne så jag kan ta lite bilder ifrån kväll. Hinner kanske även blogga om partyt ikväll och lägga upp lite bilder. Om nu älski går med på det.

Ha en härlig torsdag kväll så hörs vi antingen senare ikväll eller under morgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0