Life is life!!


Hemma igen efter en kväll trevlig kväll hemma hos familjen Hallberg. Mamma fyller år idag och självklart ska det firas. Mamma bjöd på två smarriga pajer och en god sallad. Riktigt mumsigt och mätta blev vi.
Köpte med oss en liten och fin blomma till mamma som hon blev väldigt glad över. Hon fick även en cykel av oss i familjen.

Ni som känner mig väl vet hur kräsen jag är när det gäller skor och speciellt ballerina skor. När jag bodde i Düsseldorf hittade jag ett par jätte fina och super skön ballerina skor från skeetcher och dem har jag fortfarande. Efter 3 år har jag äntligen hittat ett par ballerina skor som jag föll för direkt. Ett par svarta tyg ballerina skor från  hilfiger denim. Längtar så efter att värmen så jag kan stolt gå runt på stan med dem.

Nu hör jag hur min säng ropar på mig och jag går gärna dit och kramas med kudden. Har varit en lång dag och imorn ska man upp tidigt för att åka till skolan.

Sleep tight and don´t let the bugs bite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0