Effektivitet

Tyvärr blev det inga bilder igår!

Gårdagen hemma hos Linda var väldigt trevligt. Hittade massor av snygga inrednings saker som jag ville ha men, det är ju de värdefulla papperslapparna som sätter stopp på det hela. Så trist. Jag hittade iaf 2 ljuslyktor som jag har velat ha ett tag nu, fina och smarta tallriksunderlägg och sen köpte jag ett frukost set. Jag hade gärna handlat mer men, får handla lite mer nästa gång.
Som sagt kvällen var väldigt trevlig. Linda bjöd på en smarrig björnbärs paj med glass och lilla Felix bjöd på många härliga skratt. Det blev ett riktigt bra slut på den torsdagen. Somnade in till min STORA KÄRLEK <3

Effektiv fredag förmiddag!

Har hunnit med att röja på vinden och städat lägenheten. Resten av denna gråa fredagen blir att spendera tillsammans med min underbara älski. En promenad, lite vila och sen blir det en riktigt mys fredag med tacos, film och gotte. Ska försöka hinna med lite plugga med.
Nej nu får väl vi skynda oss ut innan regnet kommer tillbaka.
Ha en super fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0