Några åkturer till IKEA

Det känns riktigt bra att få avsluta denna veckan med ett härligt och välbehövt fotbad.

Väntar på att älsk ska komma hem från hans löprunda så vi kan mysa tillsammans i soffan.

 

Denna veckan har det planerats, räknats och ritats. Vi hoppas att vi kan få flytta in i den andra lägenheten så snart som möjligt. Inredning, färg och golv i sovrummet är klart. Vi har till och med enats om garderoberna. Jag är helnöjd över vår planering av sovrummet. Kommer bli riktigt bra och vi båda kommer trivas super bra där inne.

 

Igår (lördag) var det det trist väder så det blev en tur till IKEA. Där satte vi och gjorde vårt framtida kök. Blev riktigt nöjd med resultatet och nu längtar jag bara efter att få det på plats. Självklart längtar jag till att hela lägenheten är klar men vi får ta det efterhand.

 

Nu ska jag njuta av mitt fotbad och koppla av till "Kärlek på menyn"


// Love Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0