I confess - I have been lazy

Beach 2011 kan slänga sig i väggen. Jag satsar på 2012 istället!

Jag skäms faktiskt lite över att jag inte har varit så flitig med träningen och min kost den senaste tiden (läs månader). Har egentligen ingen bra ursäkt på varför jag har varit så lat på sistonde. Skolan har tagit en del tid och på mina krafter och sen bröt jag handleden och det gjorde allt svårare.

Igår tog jag tag i mitt nyttiga liv igen. Nu skrever jag även upp alt jag äter under dagen. Ganska roligt att kunna se allt man stoppar i sig på en dag. Funderar även på att skriva upp hur långt och hur länge jag går varje dag. Hmm... får nog helt enkelt göra en träning- och kost bok. Får bli ett sånt projekt nästa vecka hihi.

Nu är det dags att vila upp sig inför vad morgondagen har att erbjuda. Antagligen inte så mycket men man vet aldrig.

// Love Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0