Härliga dagar

Har nästan precis kommit hem ifrån en härlig kväll på Annas balkong. En riktig trevlig och mysig kväll med lite skvaller, skratt och annat smått och gått. Vi mumsade i oss pasta sallad med stekt bacon och till det drack vi några glas rosé vin.
Det är precis sådana här kvällar som gör det lilla extra i vardagen. Något man borde unna sig oftare än bara på helger.



Midsommar var riktigt trevlig. Glömde dock ett spel och min super fina midsommar krans hemma. Väldigt trist för jag var så nöjd med den. Blev tyvärr knappt några bilder från midsommar firandet och inga bilder på mig och min härliga outfit den dagen. Ska självklart lägga upp en bild på vad jag hade på mig men det blir då inte från midsommar.



En liten titt på arbetsmarknaden och läsa lite bloggar innan jag ska ner i loppelådan. Borde även plocka undan lite smått här i röran.


// Love Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0