I picknick korgen...

Gröna ängar, sena kvällar på stranden eller en härlig sommar kväll på en klippa!

Det finns många underbara och härliga ställen som man kan välja mellan. Ta fram picknick korgen och fylla den med många olika smarriga tilltugg och självklart får man inte glömma den goda och kalla drycken till

.
Frågan är då vad kan man fylla sin picknick korg med?

Har varit inne och kollat på bla. Tasteline och recept.nu på lite olika smårätter som jag kan ha med mig på helgens äventyr. Det finns så mycket att välja mellan att jag inte riktigt vet vad jag ska göra för något. Har bestämt iaf att jag ska göra små pizzor att ta med mig som vi sen kan äta kalla. Tyvärr är det ju inte alla som gil lar pizzabullar som jag då hade tänkt göra så får även göra något mer att ta med så att alla får något att tugga på.
Har funderat fram och tillbaka och jag tror faktiskt att jag ska prova göra kyckling wraps. Förbereder jag dem på fredag kväll och göra dem klara på lördag morgon så blir de säkert perfekt att ha med sig.

Ska bara fundera ut vad jag ska fylla mina kyckling wraps med förutom kyckling då. Hur som helst så tror jag att det kommer bli riktigt gott att ha med sig och smaska på när vi stannar för lite fika.

Vad brukar du packa din picknick korg med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0