Fjant hund

Helgen är över och en helt orörd vecka är påbörjad. Har en del på schemat denna veckan både läkarbesök och en fartfylld, rolig och höga upplevelser.
Med andra ord har jag en vecka som är fylld med spännande och roliga saker samt kanske några mindre roliga besök. Ska även hinna med att exprimentera i köket innan lördag förmiddag.

Snart är det dags att bege sig till arbetsterapeuten och träna min svaga handled. Som vanligt ställer jag mig frågan:
- Vad ska jag ha på mig idag då?
Solen lyser emd sin frånvaro och jag tror inte det är lika varmt idag. Härligt ja men, jag gillar värmen och framför allt solen.

Världens sötaste och fjantigaste amstaff. Känns riktigt tomt i lägenheten nu när han inte är här.

Cash är så otroligt snäll och det blev massa gos hela helgen.

Saknar den lille fjanten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0