Rensar upp

Sommaren är kort
Det mesta regnar bort
Men nu är den här
Så ta för dig
Solen skiner idag.
// ur Tomas Ledins - Sommaren är kort

Så härligt väder ute. Har inte känt en ända regndroppe idag vilket är väldigt ovanligt nu förtiden. Tyvärr kan jag inte vara ute och njuta av solen idag för jag måste rensa och städa ur mina garderober hemma hos mina föräldrar. Sen när M kommer hem är det dags att åka till lgh och hämta flera saker. Funderar lite över hur jag ska få plats med allt hemma hos mina föräldrar. Jag hoppas innerligt att det inte blir långvarigt hemma hos mina föräldrar och att jag snart får flytta allt till vår gemensamma lägenhet.

Längtar riktigt mycket till att få plocka upp alla våra saker, möblera och inreda alla rummen i lgh. Sen efter en lång dag av flytt och upplockande kunna sätta oss i vår stora, fina och sköna soffa.
När allt väl blir klart och vi äntligen har fått våra namn på dörren så kommer jag lägga upp bilder från lgh och självklart visa er mina sköna soffa.

Nu har jag vilat tillräckligt och det är dags att ta tag i plocket igen. Vet inte om jag ska ta och sticka bort till återvinningsgården idag eller jag ska vänta till nästa vecka? Det kommer säkert mer saker som ska dit där. Det bästa med att flytta och plocka bland alla ens saker måste nog vara hur mycket man hittar som kan slängas eller sparas. Än så länge har jag fyllt 1 svart soppsäck och det är bara från mina garderober hemma hos mina föräldrar.

Vi hörs senare ikväll // Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0