Akta dig

Har inte blivit så mycket bloggande denna veckan heller. Kom hem från STHLM i torsdags och har sedan dess inte mått helt hundra. Näsan har runnit, febern har tagit över och rethostan ska vi inte ens prata om.

Det tog 4 timmar och 20 minuter att komma ner till lilla gröna Skåne igen. Tåget var säkert från 1980-talet och hade ingen ventilation eller luftkonditionering. Mycket folk, ingen luft och väldigt lite med plats så var det rena lyckan att få gå av tåget i Hässleholm.

Förutom 4 propp fulla väskor samt att jag hade lite i pappas resväska fick jag en jobbig förkylning och feber med mig ner till Skåne. Förutom all packning så möts jag av ett väldigt grått, trist och regnigt Skåne.
Nu är allt upp packat och ordningen är återställd i hemmet eller nästan iaf.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0