Årets mål

Det är snart februari månad och nu börjar det bli dags att sätta upp nya mål.
Jag har mål som ska uppnås på både kort och längre tid. Har även några mål från förra året som ska uppnås detta året och jag är på väldigt god väg om jag säger så här.

Träning: Om 2 månader ska jag ha uppnått min nya vikt. Det innebär att jag måste skärpa mig med både träning och kost. Det är även tänkt att innan sommaren och beach 2011 drar igång ska mina love handels vara ett minne blott eller iaf nästan haha. Det blir mycket konditions träning varvat med styrka på gymmet och de olika passen. Min kondition behöver förbättras en del så det ska bli en utmaning att bara få den bättre. Så slut på dåliga ursäkter. Det är bara att bita i och ha kul.

Framtiden: Den 10 juni är jag klar med min utbildning och då tar jag ett stort kliv ut i världen för att få nya kunskaper. Förhoppningsvis har jag redan fått ett arbete inom mitt yrke och börjar isf redan i april. Detta året måste bli mycket jobb och sparande så jag kan få uppleva ännu en dröm i början av nästa år.
Självklart finns det saker som jag behöver förbättra och lära mig mer om men jag tror jag kommer lära mig med tiden.

För en gång skull vet jag vad jag vill här i livet.
Jag drömmer, jag planerar och jag förverkligar.
Finns det något annar man kan be om?
Tror inte det. Har allt jag behöver <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0