Trötter på besök en tisdag

Tisdag förmiddag:
Efter en sömnlös natt åkte jag halvt sovande till skolan för att ha 1 timmes lektion. Huvudet dunkade som en tickande bomb och jag ville bara hem och dra täcket över huvudet.
Det blev en liten men härlig promenad i stan med sötaste Vanja. Innan jag tog tåget tillbaka hem.

Tisdag eftermiddag:

Blev en liten tur till Väla och IKEA. Tog en sväng inne på Väla och det blev en sen lunch med Mr M. Därefter körde vi bort till IKEA´s (skäms lite över att jag tog bilen) parkering och tog ett varv där inne. Gäspade mig dock igenom hela byggnaden och tog ett antal pauser för att prova på soffor, sängar och kuddar. Riktigt skönt!
Vi avslutade eftermiddagen på Espresso House. Mr M tog en Chai vilket jag var inte orkade. Lite avis dock.

Tisdag kväll:
På tiden att tömma tvättkorg och få lite rena kläder. Passade även på att byta sängkläder. Längtar riktigt mycket till att krypa ner under täcket.
Gjorde en paus i pluggandet och tvättandet och åkte till gymmet för att träna lite kondition. Jag blev riktigt trött och kände absolut inte för att åka hem och ta tag i tvätten.
Nu ligger allt viket på sängen och jag pratar med sötnöten Anna. Så snart blir det bums i säng så jag orkar med både skola och gymmet imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0