En dröm blir verklighet

Nu har vardagen kommit igång på allvar igen.

Detta året har mycket att erbjuda och jag ser verkligen fram emot vad som kommer att ske detta året.

Bara nu under våren kommer jag ha fullt upp då jag har skola, praktik och jobb som ska pusslas in. Där i mellan ska jag även få in lite fritid. Så ja, våren kommer bli fylld med äventyr och stress men det är precis det som jag gillar mest.

 

Detta året ska jag verkligen ge 100% på att förverkliga mina drömmar och kanske boka in min livs resa. Just resan handlar mest om pengar i nu läget. För jag vill verkligen få uppleva den övriga världen och kanske inte bara Europa. Så det ser jag riktigt fram emot att få göra.

Det ska bli riktigt kul att få börja jobb med i vår och det är inte vilket jobb som helst utan ännu ett steg närmare min dröm. Jag är riktigt glad över att jag har fått ett arbete som hänger ihop med min utbildning. Det gör det lite mer spännande och en roligare utmaning.

 

Nu får det räcka för ikväll. Ögonen hänger och snart har jag väll pannan på tagentbordet. Tror att min kropp vill säga åt mig att dra täcket över huvudet och få några timmars sömn innan klockan ringer imorn.

Sov gott, sötnosar!!! <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0