Trevlig överraskning :)

Jag känner mig en aning bortskämd.

Jag tycker det är riktigt kul att laga mat men inte själv och absolut inte hemma i mitt kök. Glatt överraskad blev jag i fredags när jag fick besök som genaste ställde sig i köket. Ett extra plus var att denna person hade handlat med sig all mat som behövdes för denna rätt. Självklart ville jag hjälpa till men kände mig mest i vägen. Så det slutade med att jag gjorde lite annat under tiden och sen var jag snäll och tog all disk.

Det är inte ofta som någon kommer hem till mig och börjar laga en god middag i mitt lilla kök. Jag kände mig lite bortskämd över att få en sådan trevlig överraskning. Jag säger absolut inte nej till flera sådana överraskningar ;)

Jag känner mig oftast så dum när jag blir bjuden på något och jag inte har bidragit med något. Som tur va hade jag varit och hyrt "Bröderna Karlsson" innan. En rolig och sjuk film men den höll mig vaken och jag nästan skämdes så dum den var ibland.


Nu ska jag lägga denna underbara helg bakom mig och blicka fram emot nästa veckas händelser. Har en mindre tråkig händelse som väntar tyvärr.

Sov riktigt gott mina härliga läsare så hörs vi imorn. Antingen under dagen eller efter mitt Indoorwalking pass. Visst jag, packa väskan.
GOD NATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0