25 år i livet


Det har skålats i Champagne (läs mousserande vin) och ätits gott hela dagen.  Nu har jag skålat och blivit firad 3 gånger och än är det inte slut. På lördag blir det middag och party med mina underbara vänner, Nya som gamla och det kommer blir riktigt skoj.

Jag har både fått bra och fina presenter. Några av presenterna kommer att gå till en otrolig upplevelse och äventyr inom en snar framtid. Det kommer bli en resa som jag sent kommer att glömma och alltid kommer förknippa med 2011.
Nu ska jag göra mitt 25 år i livet till ett helt otroligt år med många nya utmaningar och bekantskaper.

Dagen har jag firat med en förmiddag i skolan. Sen eftermiddagen med min härliga familj. Den avslutades med en god middag och några glas vin.
Det har kanske blivit lite för mycket av det goda idag men ibland får man offra sig för att ha det gott några dagar.


Födelsedags fika på Waynes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0