Nyår 2010/2011

Det var ett tag sen jag skrev och jag har hunnit med både julen och nyår. Det har hänt en del saker både bra och dåliga men det är ju så livet är tyvärr.

Min jul var helt underbar. Mamma var ledig hela julen och julafton var riktigt mysig. Tyvärr var det sista julen som jag fick fira med en väldigt speciell person men jag är så glad att jag fick göra det.
Jag är riktigt nöjd över 2010;s julfirande och lika nöjd med mina fina julklappar.



Nyår är alltid en fasa för mig. Antingen är jag riktigt sjuk eller har jag inget att göra. Det är så tråkigt att mitt nyårsfirandet inte blir som jag vill.
Nyår 2009/2010 var super mysig. Jag och Anna firade den tillsammans och lagade riktigt god 3-rätters meny.
Nyår 2010/2011 Var riktigt galen och skoj. Undrar fortfarande vad hände? Som tur är säger bilder en del men inte allt (vilket jag tror är bra).

Flirta in mig hos en gammal "hockey" vän där det bjöds på både god mat och farlig snaps. på grund av mitt fina uppdrag som jag hade fått så blev det lite för många skålar och alldeles för mycket dricka. Vi skrattade, pratade, hmm... fulade oss och hade riktigt skoj.



Som vanligt när jag festar med Becks så blir det helt galet. Vi har båda minnesluckor och undrar båda fortfarande vad som hände. Tyvärr verkar alla andra veta vad som hände förutom vi. Men av våra och andra bilder att bedöma hade vi riktigt skoj.












Det blev mycket pussan des och kramar. Fast det är ju inte så ofta vi firar nyår så det är helt tillåtet. Lite kärlek på nyår är aldrig fel. Speciel lt inte kompis kärlek.

 

 

 

 

Så för att avsluta deta inlägg på ett bra sätt hoppas jag att du fick ett bra slut på 2010 och är redo för 2011´s äventyr och utmaningar. För det är iaf jag.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0