911 varav 14 i Sverige

Seriöst, mågra måste jag hitta!
Det finns 911 världsarv världen över. 14 av dem ligger i Sverige. Jag söker, letar, googlar mm men jag hittar inget som jag fastnar för. Det ska ha en historisk prägel (vilket alla har) men nu ska jag ha ett världsarv som har haft ett stort historiskt värde för oss.
Har suttit med de historiska världsarven nu sen jag kom hem från skolan (vilket man inte kan tro om man tittar på mina anteckningar). Måste verkligen lägga i en snabbare växel annars blir jag ju aldrig klar till på onsdag.

Ullared och CSI hur ska jag kunna slippa ögonen från tvn till datorn? Kan ju inte missa varken Ullared eller CSI. Snart kommer älski hem med och då blir det inte så mycket pluggande. Hmm... får plugga det sista imorn.
Nej lite mer plugg nu och sen stänga ner när älski kommer.

Ha en trevlig kväll, kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0