Livets goda

Känner en sådan otrolig glädje!!

En obeskrivlig känslan, fjärilar i magen och lycka. Det var evigheter sen jag kände den känslan och då var den inte så stark som den är just nu.
Han lockar fram det bästa i mig, får mig att le och skratta  som ingen annan har fått. I hans famn känner jag mig trygg och saknaden efter honom är stor så fort han inte är vid min sida.

Jag tror bestämt att detta kallas för kärlek!!

Jag fnittrar som en skolflicka i hans närvaro och jag kan erkänna att jag är så upp över öronen förälskad i denna killen.
Fast jag inte har känt honom så länge känns det ändå som att det har varit vi i all evighet. Jag kan nu våga blicka framåt vilket jag inte har gjort på väldigt länge.

Det blev en riktig härlig söndag tillsammans med älski. Strålande solsken, klar blå himmel och kalla vindar gav vi oss ut på en härligt skön men kall promenad. Vi fick "leka" av oss lite eller fjanta av oss lite. Sånt som man gör när man är nykär.
Jag skäms inte och förresten vad är det?
Jag skäms varken över mig eller ver älski. Fast vi båda tycker att vi kan vara en aning pinsamma ibland. Men vad gör det. Vi vet båda vart vi har varandra.

Kvällen är lika mysig som alltid. En god middag, ett varmt bad och film mys med min underbara pojkvän. <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0