njuter av vad livet erbjuder

Vaknar upp med underbart väder, älski sovandes bredvid mig och på ett härligt humör. Idag blir det en promenad i det helt otroligt underbara vädret men innan vi bär oss av ut så måste jag göra det sista på mitt arbete om världsarven.

Jag känner mig så otroligt lycklig och nöjd med livet. Jag har helt otroliga vänner gamla som nya och min stora kärlek. Det behövs inte mer för att göra livet så bra.
Skolan går super bra. Har dock varit lite seg med att komma igång men, det är ändring på det nu. Snart börjar man även jobba lite smått och det ska bli riktigt spännande.

Är väldigt missnöjd med mig själv och träningen. Har inte blivit alls mycket med det men har varit sjuk och inte mått helt 100.  I veckan ska jag ta tag i den på allvar igen och jag längtar verkligen. Ska få älski att peppa mig lite mer.

nej plugg nu och sen en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0