Måndag och ny vecka

Dagarna och månaderna bara flyger i väg och snart går vi in i mars månad. Tänk om man även kunde få se lite vårtecken men, på min lilla promenad fick jag inte se ett ända vårtecken. Lite sol och värme hade faktiskt inte skadat. Börjar bli trött på detta trista, grå och kalla vädret. Man är trött när man vaknar och trött när man går och lägger sig.

Denna veckan står det mycket på agendan. Vilket jag tycker är skönt. Känner att jag har varit en aning lat om dagarna nu så behöver få fart på livet igen. Kanske blir man lite slö när man är kär och galen men det får räcka med det nu. Ska skärpa mig med skolan och träningen.
Det är även 3 födelsedagar denna veckan plus lite annat smått och gått som ska göras. Så ja fullt upp!

Träningen har legat lite på is på sistonde men torsdagens pass indoorwalking fick min motivation tillbaka. Det blev dock bara 2 träningspass förra veckan. Tränade igår på älskis gym. Vi båda kom fram till att det var bättre att vi tränade på olika gym. Får mer gjort då.
Jag har fortfarande ett mål som jag vill uppnå med min träningen till ett vis datum så det är på tiden att jag tar i med hård handskarna. Är glad att min kära Martin peppar mig. Det blir mycket mer nyttigheter, vardags motion m.m för att vi ska uppnå det vi vill.

Skolan har väll varit lite si och så med. Man kommer in i en sådan period då lusten till mycket försvinner. Jag skyller dock på vädret. Visst är det mysigt med kallt och snö men, nu är snön bort och det är fortfarande kallt.
Förstår inte varför det är så svårt att komma igång med skolarbetet men, det finns så mycket annat som kommer ivägen. Inte något viktigt bara en ursäkt att inte göra det jag ska göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0