Glädje skutt

Hoppar av lycka och glädje!!

Då var det söndag igen och solen lyser med sin frånvaro. Min helg har varit toppen och den har tillbringats tillsammans med 2 helt underbara människor.

Ikväll ska vi spendera några timmar i tvättstugan. Berget av tvätt är inte att leka med och denna gången är det bara kläder som ligger i korgen. Innan vi tar tag i det jätte stora tvättberget så ska jag följa med älski till hans gym och träna, ska även få pluggat lite och göra en god och nyttig mat till min älski och mig.
Imorn ska vi börja ett nyttigt och hälsosamt liv (har jag bestämt) hihi.

Jag mår som ni märker riktigt bra just nu och allt flyter på precis som jag vill. Jag har ett leende på läpparna och en pirrande känsla i magen. Jag blickar framåt och har stora förhoppningar om framtiden. Jag tänker göra allt för att uppleva mina drömmar. Ska njuta av livet till 110% och gör allt som faller mig in. Ta bort spärren och våga mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0