Onödig vetenskap

Har försökt att uppdatera bloggen så många gånger nu att jag har tappat räkningen. Vet precis vad jag vill skriva men sen bara allt försvinner. Är precis som att alla orden försvinner och allt blir bara blankt. Att det ska vara så svårt att få till en text när man redan vet vad man ska skriva om.

Det är bara 12 dagar kvar till julen och jag har fortfarande nästan alla klappar kvar att inhandla. Detta året känns det verkligen som att jag har noll koll på vad jag ska köpa till alla. Har 2 klara och bara 6 kvar att inhandla och ideérna är på noll.
Vi har fått upp alla tomatar och julsaker och här är riktigt mysigt inne. Hoppas jag får både mina gardiner och vår matta innan julafton så bli det extra mysigt här hemma.

För att jag ska få den riktiga julkänslan så behövs det lite snö på marken. Ingen jul är perfekt om man inte får tillbringa den med sina nära och kära i ett vintervitt landskap.



Haha, detta inlägg blev bara en massa onödig fakta typ. Det var inte alls min mening men som sagt har svårt att hitta orden. Men nu vet ni att jag lever och inte har gett upp bloggandet.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja äntligen!!!! Fortsätt skriv! Även om det är onödig fakta ;)

2011-12-13 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0