Ett sista inlägg...

Tänkte att jag skulle skriva det sista inlägget för detta året redan ikväll.
Imorgon styr vi bilen mot Göteborg för att fira in det nya året med några vänner. Kommer att bli en trevlig kväll med många skratt och nya bekantskaper. Ska faktiskt bli både spännande och roligt att få fira nyår med nya vänner i en annan stad.

Efter många år av misslyckade nyårs löften som jag aldrig lyckats hålla har jag istället börjat skriva upp de mål som jag vill nå under året. Jag har en bok som jag döpt till "Tankar & Mål" där jag bara skriver upp saker om mig själv och de mål som jag vill uppnå. En riktigt bra idé då jag aldrig lyckas glömma mina tankar jag har haft och de mål jag uppnått eller vill uppnå. Jag sporrar mig själv att nå upp till de mål och drömmar jag har.

-Hur gör ni för att komma ihåg de
målen ni satt eller det nyårslöfte ni gett?

För mig har det blivit allt viktigare att skriva upp min mål och drömmar då jag en gång vill nå upp till dem och förverkliga det jag alltid drömt om. Skönt att få skriva av sig alla viktiga tankar så slipper man gå och bära på dem hela tiden. Glömmer jag bort det så har jag redan allt i min lilla bok.

Nu väntar färdigställandet av den sista ansökningen för detta året och även den sista taco kvällen för 2011. Vi startar det nya året med nya och härliga tag och sprakar igång det nya året med positiv energi och ser fram emot nya äventyr som ska inträffa.

Jag vill önska alla mina trogna läsare även läsare som bara snabbt tittar in ett
Riktigt gott nytt år!
Se varje dag som något nytt och spännande här i livet
och ta hand om alla nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0