lite smått och gott

Oj då var det fredag igen och en fullspäckad helg väntar.
Tapeter, golv, färg och lite annat smått och gott ska inhandlas, garderober ska rivas och ett försök att få en relativ ordning på hemmet ska göras. Medans jag väntar på att min härliga sambo ska komma hem från jobbet tänkte jag att jag skulle få undan den värsta röran så vi kan ha en lugn och mysig kväll framför tvn idag. Jag har lite svårt att koppla av när det ser ut som värsta bomb nedslag.
Det ska dock bli så skönt när sovrummet är klart och vi kan få iordning här så det ser ut som ett hem. För just nu vet jag inte vad det ser ut som. Ett förråd kanske där man bara slängt in saker.

Snart väntar även en hel vecka i Grekland men helgen innan vi ska åka är fullspäckad med planer och roliga påhitt så jag tror att veckan i Grekland kommer behövas.

Nej nu ska jag faktiskt ta tag i detta kaos men vi hörs lite senare.

// Linda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0