Något nytt, spännande och givande

Hemma från otroligt härlig vecka på Korfu, Grekland.

Förutom den otroliga upplevelsen gav resan mig ett nytt perspektiv på livet. Jag har fått en ny syn på livet och framtiden. Istället för att bara fantisera och se på livet på ett nytt sätt ska jag denna gången verkligen gör en förändring. Jag ser framemot att få ta tag i mitt liv och göra de olika förändringarna som bara kan göra mitt liv bättre.

Jag har allt man kan önska sig, en underbaroch fantastisk familj, sambo och vänner. Så vad mer kan man önska sig? Det finns så mycket här i livet som man borde se och uppleva, ta flera chanser och uppskatta det och dem man har omkring sig.
Denna veckan ska jag göra upp nya mål i livet och detta året. Ha många delmål och njuta varje gång jag uppnått ett nytt delmål.

Jag lever i dag, i nuet och blickar framåt i livet.


Bilder och mer om vår härliga vecka på Korfu kommer under dagen.
// See ya Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0