Du måste skämta

*Ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen de senaste dagarna*

Oj vad det hinner att hända mycket på bara några dagar. Har ju en hel del att berätta om de dagarna som gått men tror bara jag berättar och visar er orsaken till den dåliga uppdateringen.
I fredags fick vi äntligen vår efterlängtade lägenhet. Det tog ett tag innan den värsta chocken hade lagt sig och vi kunde börja flytta in alla saker igen som vi hade tagit hem till våra föräldrar där vi hade tänkte på till vi hittade en annan bostad.

Så helgen har innebärt flytt, tömma, städa och plocka upp. Inte konstigt att man är trött i både huvud och ben. Några svängar till både K-Rauta, Bauhaus, Ikea och Ikea igen.
Haha Andra vistelsen på Ikea gick brandlarmet och vi var tvugna att lämna sakerna för att sen gå ut och vänta. Helt plötsligt fylls parkeringen med brandbilar och förvirrande kunder som mer eller mindre ser ut som stora frågetecken.

Nu börjar vi äntligen få iordning på kaoset och vårt hem börjar mer se ut som vårt kaotisk hem. Imorn blir det inte så mycket fixande men hela torsdag, fredag och helgen blir det plocka upp och koöpa tapeter mm.

Hundarna sover och jag har haft besök av John Blund så mina ögön blir tyngre och tyngre. Ni får sova så gott mina söta blogg läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0