Välplanerat

En vecka har gått sen sist och jag har haft fullt upp med renovering och olika ärende. Vardagen känns väldigt tom utan min lilla fyrbenta vän men som sagt detta var det bästa för henne.




Renoveringen av sovrummet är i full gång och vi börjar äntligen se ljuset i tunneln. Vi har en deadline att vara klara innan söndag men det är nog inga problem. Vi har kommit väldigt långt och det är lite målning och finslipning kvar innan golvet kommer på plats samt den nya sängstommen.
Ser fram emot att få hänga in mina få kläder i våra nya garderober och samtidigt rensa ut kläder som jag inte använder. Med andra ord det mesta. Så nytt innehåll i mina nya garderober hade inte suttit fel.
Längtar till allt är klart så vi får lite ordning i lägenheten. Just nu har vi alla kläder antingen i resväska, IKEA påsar eller i tvätten.

Denna veckan kommer bli fullt upp från morgon till kväll. Är inbokade varje dag från morgon till kväll denna veckan och på söndag tar vi flyget till den grekiska övärlden. Ska bli skönt med lite semester. Fast jag ska passa på att njuta så mycket jag kan denna veckan med. Renovering och träffa härliga människor är vad denna veckan kommer att bestå av.

Före                                                          Efter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0